piątek, 19 września 2014

97. Przed i po

Pamiętacie poprzedni komplet ze zmienioną tapicerką? Pisałam że w sierpniu robiłam kolejny. Dziś pokażę wam jak wyszły moje zmagania z tym kompletem. Materiał o wiele trudniejszy  do szycia. Kształt też był inny niż tamten i składał się z fotela, podwójnej oraz potrójnej kanapy. Jak zwykle jak pamiętałam o tym to zapomniałam o tamtym tzn.
Jak zrobiłam zdjęcie jedynki obszytej to zapomniałam o wersji w skórze i na odwrót. Jak zrobiłam trójkę w skórze to nie zrobiłam w nowym obszyciu. Nie mam jeszcze zdjęć po naciągnięciu i  nałożonych na drewniane podstawy. Nie wiem kiedy je dostanę o ile w ogóle kiedyś je dostanę. Postanowiłam wiec nie czekać i oto pokażę to co posiadam.













Nie wiem kiedy nadrobię te zaległości. To jest z sierpnia a jeszcze czekają z czerwca.

                                                                    :)))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz