niedziela, 16 lutego 2014

75. Na wiatr i mróz.....

Czapki i szaliki na wiatr i mróz na pewno się nadają. W tym roku nie było czasu na ich produkcję. Zrobiłam tylko dla córek i dla koleżanki. Dwie w warkocze z pomponem dla moich dziewczyn w kolorze czerwonego wina i pomarańczowa. Do pomarańczowej w komplecie powstał otulacz na szyję.
 Szaliko - kaptur w kolorze oliwki i szarym również dla córki. Robiłam już kiedyś taki dla małej dziewczynki tylko bez długiego szalika. Kaptur zaprezentuje Klaudia której dziękujemy za zgodę na umieszczenie fotografii.
Kolejna, to czapka miś wykonana dla koleżanki. Ja miałam zrobić tylko czapkę i uszy. Pomocą było zdjęcie zdobyte przez koleżankę w necie. Oczy i pyszczek wykonała sama. Do kompletu zrobiłam także golfik w kolorze niebieskim, tym co czapka, lecz zupełnie nie widać tego na zdjęciu. Fatalne wieczorne światło i szybki odbiór  nie pozwoliły na wykonanie lepszych zdjęć.






















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz