czwartek, 30 maja 2013

Prostaczki drewniaczki c.d.

Nadal pozostaję w klimacie drewna. Kolorowe i o różnych kształtach. Koraliki, kulki a nawet kwiaty.
Tym razem bransoletki i kolczyki. Komplety z kolczykami drewnianymi i szydełkowymi. A prostaczki dlatego bo nawleczone na drut pamięciowy. Zabawę miałam doskonałą. Tak się wciągnęłam że jednego dnia nawlekłam bransoletki a drugiego dorobiłam kolczyki. Dlaczego tyle radości mi to sprawiło......ostatnio ciągle całe dnie siedzę przy maszynie. Poprawek nigdy dość.Wchodzą drzwiami i oknami. Miło było oderwać się i coś potworzyć. Choc by takie prostaczki ale nie tylko. Powstało jeszcze kilka kompletów z innej techniki ale to na później.






















































































Niestety z przyczyn ode mnie nie zależnych znowu nastapi trochę dłuższa przerwa w pisaniu. Tam gdzie niedługo będę przebywac nie będzie dostępu do laptopa i internetu. Mam nadzięję że nie potrwa to zbyt długo. 
Miłego oglądania :)))))





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz