środa, 22 maja 2013

Kolorowo i letnio

Remont nadal trwa. Zbliżamy się do mety kończąc łazienkę. Pokazały się już glazury na ścianie więc mam nadzieję że niedługo finał tej imprezy. Na szczęście na dole jest druga łazienka. W sobotę przyjechała prężnie działająca ekipa sprzątająca w składzie Ola, Marta, i Maja. Są to moje bratanice, a Ola to moja chrześnica. Ola i Marta są już dorosłe Maja kończy drugą klasę. Działo się działo...ich trzy i nas czworo. Oprócz łazienki  reszta pokoi została już wykończona więc postanowiłam nadać temu jakiś ład i porządek. Pył od przycierania gipsów zawładnął całym domem. Część sprzątała górę a reszta dół i jakoś doprowadziliśmy dom do kultury. Nie ukrywam że na koniec dnia wszyscy byliśmy wykończeni. Jeszcze raz bardzo dziękuję za pomoc dziewczynom, odwaliły kawał dobrej roboty. I żeby nie było Majka pracowała równo z nami i nawet z moją Magdą zrobiły obiad - pizzę. Ciasto własnej roboty bo Magda specjalizuje się w robieniu pizzy i wygniata super ciasto.

To na tyle z prywatnego życia.

Pokażę trochę drewniaczków. Bardzo kolorowych, letnich i nie skomplikowanych w robieniu wręcz prostych.





















I coś zupełnie w innym stylu. Techniką igły i nici czyli szyte ręcznie.



















Pozdrawiam wszystkich którzy tu zaglądają :))))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz