środa, 3 kwietnia 2013

Prace zakończone

Wprawdzie już po, ale jeszcze ostatnie niedobitki Wielkanocne. Nie zdążyłam opublikować, ale chciałam pokazać nawet jeśli już po czasie.
W tym roku zabrakło czasu wykonać kartki świąteczne. Na szybko wykonałam tylko dla bliskich i to pomyliłam się w liczeniu. Jak przyszło do wypisywania okazało się, że zrobiłam o jedną za mało i trzeba było wysłać kupną. Kartek było więcej, ale powtarzały się wszystkie i pokazuję po jednej danego koloru.










W zeszłym roku bardziej się postarałam i było co oglądać. Kto nie widział oto kilka z nich.                         
































Mało....jeśli ktoś nie widział zapraszam  na więcej  Wielkanoc 2012

Było jeszcze kilka kurek i zajączków. Wprawdzie wzór zeszło roczny, ale poprawiony. Kurka otrzymała ogon, a zajączek dłuższe uszy. Tak..tak powinny wyglądać już wtedy, ale cóż tak wyszło.






To już koniec Wielkanocy w tym roku. Jak zwykle nie wszystko zostało pokazane. Dlaczego?......Jasna sprawa......Oczywiście brak zdjęć. Dlaczego?.... Zapomniałam zrobić. Ale nie ma co się smucić ......było co pokazywać i mam nadzieję że miło Wam się oglądało te wypociny.

Pozdrawiam Wszystkich którzy tu zaglądają :))




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz