niedziela, 14 kwietnia 2013

Gdzie jest wiosna

Patrzę ....patrzę...a tu w mojej doniczce pierwsze oznaki wiosny. Kreciki ...jak dla mnie to zwiastun wiosny, szkoda tylko że w domu , a nie na zewnątrz.  W weekend poszłam do ogrodu szukać innych zwiastunów i na szczęście znalazłam. Robiąc porządki z rodziną ujrzałam jak tulipany  wysuwają się spod tej zimnej jeszcze pokrywy ziemistej. W sklepie też wiosenne porządki, nowe aranżacje i dekoracje.















Piękne były, zamieszania narobiły i zamieszkały u nowej właścicielki - tak jak sobie zażyczyła.


Kolejna zabawka zupełnie do mnie nie przemawia, gdyż nie znam tego tematu.
ANGRY BIRDS - wściekłe ptaki ....no cóż też mogą być zwiastunem wiosny, tylko wściekłe chyba z powodu jej braku.











Także odleciał do nowego domu.


Nareszcie troszkę słońca i radości na jego widok. Życzę jak najwięcej miłych i słonecznych chwil na nadchodzące dni.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz