wtorek, 24 czerwca 2014

86. Spotkania i warsztaty

Obiecane fotki z dwóch kiermaszy na Dzień Dziecka. Wiem już dawno minęło ale napisałam  "A" trzeba napisać "B". Pierwszy w szkole do której jeżdżę już kilka lat i nadal chcą mnie tam widzieć, za co bardzo serdecznie dziękuję wszystkim którzy się do tego przyczyniają.











 



Na drugi kiermasz zaproszono mnie niespodziewanie. Bardzo się cieszę że mogłam w nim uczestniczyć. Również bardzo jestem wdzięczna  organizatorom za zaproszenie ponieważ mało już wyjeżdżam na takie imprezy ale te dwa są wpisane już w mój kalendarz na stałe.







Na koniec aby nadrobić zaległości w pisaniu zdjęcia z warsztatów kartkowych z początku czerwca. Tradycyjnie było bardzo wesoło, twórczo,super towarzystwo i bardzo smacznie. Dwie kartki w moim wykonaniu.  Więcej na blogu MiniArt






Pozdrawiam :))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz